Join the Club Fashionista Newsletter and Giveaways

Join the Club Fashionista Newsletter and Giveaways.

* indicates required
Close

Behind the Scenes Club Fashionistas


(In English, Español, Bosanski) 

By Amra B.

I believe that creativity is one of the most important driving forces behind human progress. I find inspiration all around me, and I try to use it to create "magic" in my life. By "magic" I mean something extraordinary and unique. My passion lies in creating something extraordinary out of ordinary. I feel that the most creative people in the world do not change everything around them; instead, they see something entirely different in common objects. Their power lies in their ability to shed a new light on everyday objects and people around them. 

I hope you find your magic fashionistas! Use the creative genius within you!

XOXO

Creo que la creatividad es una de las fuerzas más importantes que mueven al ser humano. Yo encuentro inspiración a mi alrededor, y trato de utilizarla para crear magia en mi vida. Mi pasión es crear algo extraordinario , fuera de lo común. Siento que las personas con más inspiración en el mundo no cambian todo a su alrededor, sino que encuentran nuevas formas de ver las cosas cotidianas que hay en su vida . Su poder reside en su capacidad para enviar nuevas perspectivas sobre los objetos y las personas que nos rodean.

Espero que encuentres tu magia fashionistas ! Utilice el ¨genio¨ creativo dentro de ti!

XOXO

Club Fashionista (iza scene)

Amra B.

Ja vjerujem da je kreativnost jedan od najvaznijih faktora u napretku ljudske rase. Ja pronalazim inspiraciju svuda oko mene i onda pokusavam da to iskoristim i napravim CAROLIJU u svom zivotu. Moja strast je da kreiram nevjerovatne stvari koje se razlikuju od onih obicnih. Ja vjerujem da najuspijesniji ljudi na svijetu ne mijenjaju svijet oko njih, nego pronadju drugi nacin na koji promatraju isti svijet. Njihova moc lezi u njihovoj mogucnosti da predstave obicne stvari na neobican nacin.

Fashionistas, ja se nadam da cete i vi pronaci caroliju u svom zivotu. Iskoristite kreativnost koja se nalazi u vama!

XOXO

Outfit: Necklaces Chanel, Dress BCBG
Collares Chanel, Vestido BCBG
Ispod: Ogrlice Chanel, Haljina BCBG





























No comments:

ShareThis

09 10