Join the Club Fashionista Newsletter and Giveaways

Join the Club Fashionista Newsletter and Giveaways.

* indicates required
Close

Switzerland Spa

By Natalie K. 

Hi Fashionistas, 

My name is Natalie, and I am from Zurich, Switzerland. This is my first article, and I chose something easy to start with, I hope you like it! 

I spent a part of my weekend in the stunning Thermal Bath of Zurich. The old brewery was renovated into a unique spa with an exquisite interior design, where you can have a splendid time relaxing and experiencing various massages. I was there with my mother for a mother-daughter bonding day. The Thermal Baths are out in the open air and are located on a rooftop. The view over Zurich and its mountains is panoramic. We did the Irish-Roman Spa Ritual, during which we had massages and pleasant body wraps. We really felt like new-born babies after the four hour day-SPA treatment. If are you coming to Zurich, you should definitely visit this place: http://www.thermalbad-zuerich.ch/

After this great weekend, a lot of other good things happened as well: I’m feeling really relaxed, even though it is Monday again. J I chose a casual sporty outfit for today. I’m wearing my beloved Guess Jeans, a white T-Shirt, a beige cardigan and the white All-Stars. For accessories, I am wearing some of my “Sal y Limon bangles." 

How was your weekend fashionistas? 

In German:

Hi Fashionistas, 

Dies ist mein erster Beitrag und für den Start hab ich mir etwas Leichtes ausgesucht – ich hoffe, es gefällt euch! 

Ich habe einen Teil meines Wochenendes im atemberaubenden Thermalbad Zürich verbracht. Die alte Brauerei wurde zu einem wunderschönen, einzigartigen Bad mit einer auserlesenen Innenausstattung umgebaut, wo man Wellness und Entspannung stundenlang geniessen kann. Ich war mit meiner Mutter da und feierte eine Art „Mutter-Tochter Junggesellinnenabschied“ – Wir waren im offenen Bad auf dem Dach des Gebäudes und haben den umwerfenden Panoramablick über die Stadt Zürich und die dahinterliegenden Berge genossen. Wir waren im Irisch-Römischen Spa, hatten Massagen und wohltuende Körperpackungen. Nach unseren 4 stündigen Day-Spa Anwendungen fühlten wir uns wie neu-geboren. 

Wenn Ihr mal in Zürich seid, solltet Ihr euch unbedingt etwas gönnen und das Thermalbad besuchen: http://www.thermalbad-zuerich.ch/

Nach diesem tollen Wochenende, viele andere schöne Sachen sind auch geschehen, fühle ich mich sehr entspannt, obwohl bereits wieder Montag ist J Ich habe mich heute für ein locker sportliches Outfit entscheiden. Ich trage meine geliebten Guess Jeans, ein weisses T-Shirt, einen beigen Cardigan und weisse All Stars. Als Blickfang habe ich ein paar meiner „Sal y Limon“ Armbänder angezogen. 

Wie war euer Wochenende Fashionistas?






No comments:

ShareThis

09 10