Join the Club Fashionista Newsletter and Giveaways

Join the Club Fashionista Newsletter and Giveaways.

* indicates required
Close

Louis Vuitton Speedy Bags

By Amra B. 


I adore Louis Vuitton bags for their quality, practicality, and design. While purchasing a bag recently, I also learned about the history of different Louis Vuitton Speedy Bags. In my opinion, speedy is one of the brand's most practical designs, and so I fell in love with it even more. 

Did you know that Louis Vuitton had made a speedy bag especially for Audrey Hepburn to complement her tiny frame? This speedy bag was apparently smaller than the classic Speedy 25 version. Jackie Onassis was also a fan of Louis Vuitton and was photographed wearing a Speedy bag. Since then, Louis Vuitton has made many versions of its classic Speedy design. Below are photos of different Speedy designs by the famous design house and me wearing mine in New York City!


Me (left) Wearing My Louis Vuitton Speedy in New York City

In Spanish: 

Adoro los bolsos de Louis Vuitton por su calidad, comodidad y diseño. Durante la compra de mi último bolso, aprendí sobre la historia de las diferentes bolsos de Louis Vuitton Speedy (en mi opinión uno de los modelos más prácticos) y  me enamoré  aún más. ¿Sabías que Louis Vuitton hizo un bolso especialmente  para Audrey Hepburn ? Este bolso  fue aparentemente menor que la clásica versión de Speedy 25. Jackie Onassis era también fan de Louis Vuitton y fue fotografiada con un bolso  Speedy. Desde entonces, Louis Vuitton ha hecho muchas versiones del modelo Speedy. A continuación os dejo fotos de diferentes diseños de  Speedy y del mío durante mi estancia en Nueva York:


Audrey Hepburn (left) and Jackie Kennedy (right) Wearing Louis Vuitton Speedy

Audrey Hepburn
with a Louis Vuitton speedy especially designed for her
Me Wearing My Louis Vuitton Bag




























2 comments:

Unknown said...

Louis Vuitton bags are great, thanks your sharing, http://www.louisvuittonukbagsoutlet.co.uk/

doniolove said...

Love those bags !!!!!!

ShareThis

09 10